صفحه اصلي > مشاهده اخبار

عنوان خبر : وبينار تغذيه و تغييرات رفتاري

شرح خبر :

 
وبينار تغذيه و تغييرات رفتاري
 
 
 
به دنبال برگزاري دوره هاي بازآموزي مجازي انجمن پيشگيري و درمان چاقي ايران در قالب برنامه هاي پس از کنگره چاقي اروپايي، سومين وبينار انجمن با عنوان تغذيه و تغييرات رفتاري در تاريخ يازدهم دي ماه با همکاري بخش خصوصي و پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم برگزار شد.
 
 

در آغاز اين برنامه مجازي، ابتدا دکتر سيد ضياءالدين مظهري، متخصص تغذيه و نايب رئيس انجمن، برنامه را معرفي و به حاضران خوش آمد گفت. سپس دکتر الهام شرفي، روانپزشک و فلوشيپ روان تني و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي تهران در خصوص همبودي هاي روانپزشکي در چاقي به ايراد سخنراني پرداخت. پس از وي نقش روان درماني شناختي رفتاري در اصلاح رژيم غذايي و سبک زندگي توسط دکتر مهدي سليماني، استاديار روانشناسي باليني دانشگاه علوم پزشکي تهران ارائه شد.

در ادامه سخنرانان به تعدادي از پرسشهاي مطرح شده پاسخ دادند و در قسمت دوم برنامه با سخنراني دکتر مظهري پيگيري شد که با عنوان نقش سياستهاي اقتصادي در افزايش شيوع اضافه وزن و چاقي ارائه و طي آن آمارهاي شگفت انگيز گردش هاي مالي در اين حوزه تبيين گرديد.

 
 

چالش هاي تغذيه اي و درمان چاقي در زوج هاي ناباور و مبتلا به سندروم تخمدان پلي کيستيک، آخرين سخنراني اين وبينار بود که دکتر لادن گياهي متخصص تغذيه و عضو هيات علمي پژوهشکده فناوري هاي نوين زيستي به تشريح آن پرداخت و در خاتمه بقيه پرسش هاي مطرح شده توسط سخنرانها پاسخ داده شد.

 
اين وبينار با استقبال گسترده مستمعين مواجه بود به نحوي که قريب به 460نفر بصورت همزمان در اين برنامه حضور داشتند.

 

نوع خبر : اخبار داخلي کنگره

ليست كلي اخبار